Friday, June 17, 2011

2009-15

Tere,

autokoolist on tõesti möödas juba 2 aastat. Aeg lendab!:)
Kogu see aeg olin autokasutaja. Esimesel aastal sõitsin Citroen C1-ga, pere suurenemisega seoses olen Ford Mondeo õnnelik omanik.
Aastas sõidan u 10 000 km.
Tagasisideks õpetuse kohta niipalju, et kriitika puudub:) Õpetus oli selge, konkreetne, arusaadav, põhjendatud. Kõige rohkem meeldis see, et jäite rahulikuks ning seletasite kõik vead lahti. Ja ma tean, et minuga oli raske rahulikuks jääda:) Üldiselt kui õpilane teeb eksami esimese korraga ära, see viitab ainult õpetaja osavusele.
Minu ainus viga oli see, et ma kohe ei läinud libedasõidu koolitusele. Kohe esimesel talvel sattusin musta jääga Saku-vahelisel teel autoga lumehange. Kuid midagi hullu ei juhtunud, ainult auto vajas natuke pahteldamist ja värvimist. See aga oli ainus vahejuhtum nende 2 aasta jooksul.

Jõudu ja jaksu soovides

Tervitades
Julia

No comments:

Post a Comment