Friday, June 17, 2011

2009-13

Tere
Sõidan oma Audiga paaegu iga päev. Vahepeal oli pooleaastane paus, kui oma eelmise auto maha müüsin, kuid nüüd sõidan jälle. Liikluses on enam vähem ok, kuid vahetevahel mõtlen, et oleks vaja paari karmi sõna ja meeldetuletuseks mõnda nõuannet. Nõuande peale mõtlen just sellepärast, et esimesed autod olid automaadid aga nüüd on manuaal ja tunnen, et automaat on natuke rikkunud mu oskusi.

Õpetuse kohta on head sõnad, kuigi päris alguses ja esimesed korrad tundsin, et ei taha enam kunagi auto rooli istuda - ma nii püüdsin teha kõik õigesti aga ikka tundus, et kõik oli kehvasti. Eks ma kartsin kriitikat ja kõige hirmsam oli see, et mis sõiduõpetaja minu sõidu kohta ütleb. Sain aru, et sõiduõpetaja on karm ja nõudlik. Aga mida aeg edasi, seda rohkem tundsin ka toetust. Eriti tänulik olen toetuse eest enne ARK-i eksamit - hirmus oli.

Vabandan, et ma varem ei vastanud.

Parimat,
Eerika.

No comments:

Post a Comment