Saturday, March 12, 2011

2009-3

Tere Raivo

Peale lubada saamist on hästi läinud.Olen töödanud autojuhina mõnda aega ja autot kasutan iga päev.Päris enda autot veel ei ole,aga naine võittis auto Starteri kampaaniaga,ning tal endal lube ei ole veel,tänu sellele on auto minu päralt.Autoks on Kia pro ceed 2009,1.6d automaat,auto kohta ühtegi halba sõna ei ole öelda.Sain suvel oma A-kategooria ka tehtud.
Liikluses on mul väga hästi läinud,ühtegi õnnetus ei ole olnud ja ühtegi trahvi ei ole saanud.
Autokooli kohapealt saan öelda ainult ,et sain väga hea koolituse sinult.Vahepeal oli küll selline tunne,et sa ei lasegi mind sõidu eksamile ja lihtsalt niisama karjud mu peale,kuigi ma ise arvasin,et oskan juba väga hästi sõita.Nüüd tagant järgi mõeldes saan ma aru miks autokoolis peab olema karm liikluskasvatus .Ma usun,et kui ma oleks autokoolis kergelt eksamitele pääsenud,poleks ma pooltki nii korralik juht kui ma praegu olen.Kui  mu naine läheb autokooli,siis ma soovitan temal kindlast sinu juurde tulla.


Tervitades  Marko

No comments:

Post a Comment