Saturday, March 12, 2011

2009-6

Tere!

Tänan küsimast, mul läheb väga hästi. Load sain siis kätte 2 ja pool aastat tagasi, eelmise aasta lõpus tegin  libedakoolituse ka edukalt ära.Algul peale lubade kättesaamist kasutasin pereliikme autot Opel Vectra manuaalkastiga, sellega sõitsin vist 4-5 kuud ja enda auto sain juulikuus siis. Minu auto on BMW 320i, mis on siis asendamatu olnud mulle juba 2,5 aastat. Sellega olen autosaamisest peale vähemalt 5 päeva nädalas tööle ja koju sõitnud, lühemaid otsi tööle teinud ja praegu sõidan igal hommikul ühest linna otsast teise läbi linna 20km tööle ja tagasi.  Et sõidupraktikat midagi nagu juba oleks, kaasa arvatud tipptundides sõitmine siis. Liikluses ilmselt saan hakkama, kõrvalistujad väga kurjaks mu sõidumaneeri peale saanud ei ole(välja arvatud refleksid minuga samaegselt pidurdada üritada) , et järelikult pole väga ehmatavate manöövritega hakkama saanud:) Ennast profiks veel muidugi mõista ei pea, aga kindlasti on hästi mõjunud, et peaaegu kohe peale lubade kättesaamist sain kohe sõitma hakata ja hiljem ka siis enda isikliku autoga.
Autokooliga jäin ma väga rahule. Tegelikult valisingi selle autokooli ema soovitustest lähtudes, ta ise tegi ka samas autokoolis load ja lõpetas samuti selle kooli ainult positiivsete emotsioonidega. Sõiduõpetaja kohta ütleks veel seda, et parim õpetaja, keda endale üldse tahta. Kuna ma ise ühtki sõiduõpetajat nägu ega nimepidi ei teadnud, valisin tegelikult õpetaja täiesti hea õnne peale, aga leian, et paremat valikut ei olekski saanud teha. Mida positiivset sõidu õpetamisest välja tuua oleks ehk see, et kui õpilane ikka asjadest aru ei saa, siis kahtlemata mõjub see, mida siis omal nahal ka tunda sain- puust ette ja punaseks! :) Eks ma pidasin ennast muidugi parajaks puupeaks ka kui sõitu õppisin, aga vähemalt mõjus mulle selline õpetus, et kui teen vea, siis parandan ise ära, st kordan seda kuni asjast aru saan, ja tänu sellele on need vead siiamaani eriti hästi meeles. Siis veel mäletan kui Tondi ringist, mis asetseb Audentese kooli juures, aru ei saanud ja see mulle puust ette ja punaseks tehti sõna otseses mõttes, aga siiamaani meeles, et kunagi neid vigu vähemalt mitte korrata:)
Et tegelikult kriitikat kui sellist mul ei autokooli ega ka sõiduõpetaja vastu üldse ei ole, jäin väga rahule ja ARKi eksamite esimese korraga läbimine näitas samuti ikkagi sõiduõpetaja taset mulle asjad eksamite jaoks piisavalt selgeks teha.


Tervitustega
Piret

No comments:

Post a Comment