Saturday, March 12, 2011

2009-5

Tere

Väga meeldiv, et ikka huvi oma hullude õpilaste kohta on olemasJ. Niisiis, ülevaade on järgmine: roolis olen iga päev, enamus minu sõitudest küll piirdub tööle ja tagasi. Nädalavahetustel suuremad poeretked ning kaine autojuhi mängimine. Kõige pikem sõit on olnud Võrru ja tagasi…sain hakkama. Liikluseeskirju rikkunud ei ole,  avariisid põhjustanud ei ole.  Ainult paar rehvi olen puruks sõitnud, kusjuures isegi ei tea kuidas see nii juhtus.

Auto on mul selline armas pisike naistekas, 1999 aasta MB A140. Pole just kõige uuem aga tehniliselt korras ning mina olen rahul.
Kriitikat siis ka vaja jah, ega mul midagi halba küll öelda ei ole…ise halb õpilane. Pigem olen rahul, et mulle just selline sõiduõpetaja sattus, kes mu vingumised välja kannatas.

Katrin

No comments:

Post a Comment