Saturday, March 12, 2011

2009-7

Tere!
Väga tore oli sõnum saada :). 2 aastat on tõesti läinud kiirelt. Tegin just ka oma lõppastme ära, pean veel minema ARK`i vormistama. Tahtsin juba varem teha ja arvasin isegi, et võtan sinuga ühendust selleks, aga endal oli aega raske leida. Ja nüüd oli töökohas kohustuslik libedasõit ja sain sellega oma lõppastme koolituse ühendada.
Roolis olen iga päev ja ikka oma rohelise Mercedesega nagu siis (automaat).
Vahel on hirm, et unustan tavalise kastiga sõitmise ära, aga kui on paar korda olnud vaja sõita, olen ka hakkama saanud.
Liikluses saan hästi hakkama ja midagi juhtunud siiani pole (ptui, ptui, ptui :)).
Tänan, et õpetasid pikemalt ette vaatama. Sellest on palju kasu olnud ja ka ökonoomne sõit põhinebki ju sellel. Ringid on ka selged - jama on see, et liigagi. Need kes ei oska sõita, ajavad närvi :). Kriitikat õpetuse kohta on nüüd raske anda... Tean, et mind häiris vahel see, et kui ma midagi küsisin., siis vastata meeldis sulle ka küsimusega... Eks see oli minu mõtlema panemiseks, aga aegajalt on vaja ka üle kontrollida, kas mõte ikka töötab, et ma omas peas mingit isesugust vastust välja ei mõtelnud :).
Aga õpetajatega ja õpilastega on ikka nii, et osadega sobib iseloom ja temperament ja osadega mitte. Tundub, et meil sobis. Suur tänu ka väga tugeva hoolimise eest. See üllatas juba siis.
Tänan väga ja edu soovides,
Marja

No comments:

Post a Comment