Saturday, March 12, 2011

2009-8

Tere!
 
Oli tore üle pika aja midagi kuulda :)
 
Ma parandaks, et tegelikult on sõiduõpetusest pea kolm aastat möödas. Elu läheb tempokalt ja samas hästi. Roolis olen suht-koht iga päev. Sügisel mõõstin mingil hetkel, et olin 1,5 kuuga 5000 km maha sõitnud. Hetkel võtan veidi rahulikumalt ja sõidan päevas ca 50 km. Mõni üksik päev jääb vahele. Suvel võtsime autotäie inimestega ette sõidu Tšehhi. Autos viibisin vaid teel Euroopa südame poole, aga võin rahumeeli öelda, et olin poole või rohkem teest roolis. Poola liiklus on ikka kohati üsna kohutav, aga muidu oli sõit täitsa mõnus.
Varem sõitsin pisikese 96.a Nissan Micraga. Oktoobrist olen 2001.a VW Bora uhke omanik. Liikluses on kõik hästi. Suutsin suvel väga rumalas olukorras kiirustrahvi saada, aga avariisid ega muud sellist pole ;)
 
Õpetusega jäin väga rahule, sain ju eksamistki esimesel korral läbi seda enam, et enne autokooli polnud kordagi roolis istunud. Väga suurt võrdlusmomenti mul pole, aga teise õpetajaga võrreldes, kes mul oli, olid kordades parem ;) Jätka samas vaimus!!
 
Tervitades, Madli

No comments:

Post a Comment