Saturday, March 12, 2011

2009-2

Tere Raivo,

Uskumatu, aga alles paar päeva tagasi mõtlesin Teie peale ja tuli ka jutuks - meenutasin autoroolis olles ja rääkisin oma isale, kes istus kõrval (varem vastupidi :) kui hea autokooli õpetaja mul oli ja mainisin, et kui esmased load ära vahetasin, viisin tänutäheks suurepärase töö eest oma autosõiduõpetajale ka pisikese meene.
Ma olen roolis iga päev ja minujaoks on oskus sõita (eriti linnas) asendamatu. Igapäevaselt (esmaspäevast-reedeni) sõidan küll väikseid otsi - töö ja kodu vahe on ca 5 kilomeetrit külavaheteed. Kindlasti üks põhjus, miks suudan linnaliikluses rahulikuks jääda, peale suurepärase alusõpetuse saamise autokoolist, on ka see, et ei pea seal iga päev linnas seiklema. Ma naudin sõitmist endiselt ja igal pool-igal ajal :)
Siiani ei ole saanud ühtegi trahvi, isegi mitte parkimise eest. Paar korda reidi ajal on peatatud ja kontrollitud dokumente, puhuma pole pandud, alati on otsa vaadatud ja öeldud, et ei hakka minu peale otsikut raiskama.

Autodest...Minu esimene auto pärast lubade kättesaamist oli Honda CRV (igast küljest rauatatud). See oli minu isa soov, kes kartis veidi minu kui uue liikleja tervise pärast. Ma ei ole pärsi kindel, kas julgen öelda, mis autoga ma nüüd sõidan... ei tahaks jätta valet muljet :P olen oma auto mugavuse ja sõiduomadustega väga rahul... hea küll, mis ma siin ikka pikalt keerutan, ärge pahandage, aga sõidan juba peaagu viimased kaks aastat BMW 525 iA 2006a autoga :P

Palusite oma sms-is ka kriitikat aga seda mul tõesti ei ole. Ma olen ÜLIRAHUL Teie õpetusega. Ma tean, et olin paras pujään ja põikpea, aga lõpp hea-kõik hea :)

Väga tore, et huvi tunnete, see tekitab hea sooja tunde :)

Parimat,

Liisi

No comments:

Post a Comment